درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 22:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3371صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 31 اردیبهشت 1392 - 12:29
گزارش کامل هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی منتشر شد
هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی  و  دومین همایش تولید محتوا چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه سال جاری(92) با سخنرانی  صاحب نظران  و اساتید برجسته علوم ارتباطات در سالن همایش های سازمان اسناد و آرشیو کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
  

 شارا- هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی  و  دومین همایش تولید محتوا چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه سال جاری(92) با سخنرانی  صاحب نظران  و اساتید برجسته علوم ارتباطات در سالن همایش های سازمان اسناد و آرشیو کتابخانه ملی ایران برگزار شد، تا بار دیگر معرفی برگزیدگان جشنواره  همراه با آخرین نظرات  و دیدگاه های ارتباطی  مطرح شده  توسط سخنرانانی نظیر دکتر علی اکبر جلالی و دکتر محسنیان راد ،ثبت وروز به یادماندنی را برای خانواده بزرگ روابط عمومی کشور رقم زند.آنچه از نظر می گذرد نگاهی  است به برنامه ها ی اجرا شده ،چکیده نظرات سخنرانان مدعو و اعلام برگزیدگان جشنواره   و بیانیه هیئت  داوران که با هم مرور می کنیم:
 

ضرورت الگو سازی و استاندارد سازی بخش رقابتی

مهدی باقریان، دبیردومین همایش تولیدمحتوا و هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی طی سخنانی گفت: جشنواره و همایش تولید محتوا یکی از آن جاهایی است که انجمن متخصصان روابط عمومی می تواند به سمت الگوسازی و استاندارد سازی به ویژه در بخش انتشارات که موضوع جشنواره هم است حرکت کند.

وی افزود: در سال گذشته چهار کتاب ارزشمند در این حوزه منتشر شد که در راستای استانداردسازی بخش های رقابتی جشنواره است و برنامه ای هم امسال طراحی شده که بتوانیم سایر بخش های رقابتی جشنواره را با طراحی استانداردها و الگوهای خاصی پوشش دهیم .

دبیر جشنواره انتشارات گفت: با توجه به آثاری که از روابط عمومی های واحدهای مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره رسید و نظراتی که داوران در مورد نقاط ضعف و قوت آثار ارائه دادند بحث الگو سازی و استاندارد سازی را ضروری ساخته است.

وی ادامه داد: امسال استقبال خوبی از جشنواره انتشارات بعمل آمد که بیش از 150 سازمان در جشنواره شرکت کردند و درمجموع بیش از 1800 اثر به دبیرخانه ارسال شد که در پنج روز اساتید طی دو مرحله آثار را ارزیابی کردند و در مراسم اختتامیه برگزیدگان و برندگان معرفی می شوند. در نحوه اهدای جوایز تغییراتی داده شد، به این شکل که در سال های گذشته روابط عمومی هایی که در چند بخش حائز رتبه می شدند از بعضی بخش ها حذف می شدند و  در کل حقوق شان ضایع می شد. به همین دلیل سازمان هایی که در چند بخش حائز رتبه شده اند امسال به عنوان برگزیدگان ممتاز معرفی می شوند.

 

تجلی قدرت ادراک پیام ها

دکتر مهدی محسنیان راد اولین سخنران علمی همایش با اشاره به پژوهش های جدیدانجام شده با عنوان ادراک پیام پرداخته و در این مورد گفت: وقتی در سال 1346 دانشکده علوم ارتباطات تاسیس شد فضایی که یک ایرانی درآن احاطه شده بود به وسیله یک پیام بسیار کمتر از فضای امروز بود. امروزه ما با انبوهی از پیام محاصره ایم  که نسبت به 40 سال پیش بسیار تغییر پیدا کرده است، این انبوهی پیام درقالب پیام های صوتی، تصویری، انواع نشانه ها و عکس ها در اینترنت، ماهواره، تلویزیون و مطبوعات است در حالی که ساعت دراختیار ما همان 24 ساعت است. بنابراین یک مسابقه خاصی در حال شکل گیری است که ما این همه پیام و تصویر را چگونه ادراک می کنیم؟ در دانش ارتباطات این مسئله خیلی مهم شده است و چه اتفاقی در حال رخ دادن است. بر اساس منابع جدید 2011 ادراک یک فرایند معنا سازی است و به مقدار تجربه در حافظه مربوط است. تصویر بیشترین ارتباط را دارد و هر چه به سمت کارهای گرافیکی بیاییم قدرت تجلی آن پیام و محتوا کمرنگ تر می شود که نماد پایین ترین قدرت تجلی است.

وی اضافه کرد: معنی در پیام وجود ندارد بلکه در داخل مغز من و شما تحت تاثیر مجموعه ای از تجربیات قرار دارد که البته هر پیام خصوصیت خاص خودش را دارد و می تواند قدرت ادراک را برای ما تعیین کند. یک سری پیام ها بین المللی هستند که در طول زمان تغییر نمی کنند و هر آدمی با هر زبانی در هر زمانی ببیند آن را درک می کند، این ناشی از رمز و راز آن نشان است که هم خصلت های حاکم بر فرد و هم خصلت های حاکم بر پیام در هم می آمیزد و ادراک را تعیین می کند که این اطلاعات را با تحقیقاتی که در 26 سال پیش در خارج صورت گرفت و همین تحقیق در زمان کنونی ایران انجام شدهمان نتیجه به دست آمد.

 

 عوامل موثر در تولید محتوا

دکتر حسین علی افخمی دیگر سخنران علمی این همایش با موضوع عوامل موثر تولید محتوا در روابط عمومی پرداخت و روابط عمومی را اصلی ترین رکن مدیریت تعریف و گفت: روابط عمومی یعنی چه می گوییم، چه می کنیم و دیگران در مورد محتوا و عملکرد ما چه می گویند. روابط عمومی به مدیریت کمک می کند تا شناخت پیدا کند نسبت به عامه که نگرش و برداشت های مختلفی از سازمان دارند. وقتی ما بتوانیم درک متقابل را بالا ببریم و برنامه ای را تنظیم و اجرا کنیم که بتواند اهداف اجرایی یک سازمان را در عمل به جلو پیش ببرد که این یکی از اعمال مدیریت است.

وی افزود: وقتی علم وهنر روابط عمومی  ارزشمند است که کسانی که در این حرفه کار می کنند به قواعد و مقررات حرفه ای احترام بگذارند و تلاش کنند هر چه زودتر ما بتوانیم مقررات اخلاقی و صنفی حاکم بر حرفه روابط عمومی را تنظیم  کنیم و هدفمند و قانونمند شوند تا بتوانیم نظارت همراه با اعتلا در این عرصه داشته باشیم.

 

محتوای دیجیتال یا محتوای فیزیکی

دکتر علی اکبر جلالی پدر علم فناوری اطلاعات ایران نیزدراین همایش سخنرانی خود را با این مقدمه شروع کرد که محتوای دیجیتال و محتوای فیزیکی را درک نکرده ایم و نمی دانیم چه زمانی آمده و چه زمانی رفته و حالا در مورد آن بحث می کنیم، محتوای فیزیکی یعنی آنچه که الان در کتاب به صورت نوشته می بینیم فیزیک و جسم آن به دست ما می آید، الان چیزی که به وجود آمده از موج چهارم بالاتر است، یعنی یک پدیده دیجیتال ایده ها و نظرات شما همان طور که به صورت محتوا است.

دکتر جلالی اطلاعات را به سیلی تشبیه کرد و گفت: الان سرعت اطلاعات در فضای سایبر به حدی زیاد است که بسیاری از اندیشه ها، تفکرات، ذهنیت ها و تمام تلاش های تاریخ طول بشر را  مورد سوال قرار می دهد و بعضی ها را جابه جا می کند و بعضی ها هم که قوی هستند کیفیت و توانمندی آن ها بالا می رود.

وی افزود: اگرسال 2050 را تصور کنیم به نظرتان چه اتفاقاتی رخ می دهد که قطعاً بعضی از ما در آن زمان هم هستیم، دنیای ارتباطات و IT به چه جایی می رسد.اینها موضوعاتی است که باید به آن فکر کنیم وبرایش برنامه داشته باشیم.

 

محتوا هسته مرکزی پیام است

میزگرد بررسی و آسیب شناسی وضعیت تولید محتوا در روابط عمومی با سخنان آقای هوشمند سفیدی آغاز شد وی گفت: اگر دقت کنیم محتوا هسته مرکزی پیام است و صرفاً خود پیام نیست، متوجه می شویم که در گفت و شنودی که ما درآن پیام را انتقال می دهیم و تلاش می کنیم که پیام مخاطب را دریافت کنیم تا در پیام های بعدی خود آن را تسهیل کنیم و از نقش استراتژیک و حیاتی محتوا باخبر شویم. در نتیجه اگر در روابط عمومی ها از یک محتوای مناسب استفاده نکنند فرایند گفت و شنود، برقراری ارتباط و به دنبال آن خاصیت هایی که از ارتباط پیدا می کنیم، دچار اختلال خواهد شد.

دکتر امامی مدرس دانشگاه نیز دراین میزگرد با تاکید بر اینکه طبق تحقیقات به‌عمل آمده، مخاطب امروز حوصله خواندن همه مطلب را تا پایان آن ندارد افزود: در سایت‌های خبری تیتر، لید و نهایتاً پاراگراف نخست مهم‌ترین قسمت‌هایی هستند که مخاطب نسبت به مطالعه‌ی آن مبادرت می‌کند و لذا در دنیا سبک نگارش خبر به شکل t که مهم‌ترین موضوعات در چند سطر ابتدایی باید آورده شود، به‌کار برده می شود و لذا با در نظر گرفتن این موضوعات ایجاد تغییر در شکل و ظاهر شیوه‌های نگارش در کنار محتوای عرضه شده اهمیت به‌سزایی دارد .

استاد فروزفر از دیگر اساتید حاضر در میزگرد نیزبه چالش های تولید محتوا در حوزه  نشرمکتوب اشاره کرد.

 

همچنین در بخش مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره انتشارات سیدشهاب سیدمحسنی رییس انجمن متخصصان روابط عمومی، به بازگو کردن اهداف جشنواره و همایش پرداخت و گفت: ما تمام سعی خود را کردیم که نقاط ضعف دوره های گذشته را کم تر کرده و به نقاط قوت جشنواره بیافزاییم وبرحسب شرایط وپیشرفت های روز برغنای همایش وجشنواره بیفزایم که این نتیجه تلاش چند ماهه همه همکارانی است که ما را جهت هر چه بهتر برگزار شدن این رویدادعلمی یاری دادند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از اقلام، تولیدات و فنون انتشاراتی روابط عمومی‌ها از کیفیت لازم برخوردار نیستند و از سویی تولید محتوا در تولیدات انتشاراتی نقش مهمی در جذب و اثرگذاری بر روی مخاطبان ایفا می‌کند افزود: طی دو سال اخیر در کنار برگزاری جشنواره انتشارات، همایش تخصصی تولید محتوا باحضور اساتید و صاحب‌نظران برجسته این رشته برگزار می‌شود که در سطح ملی و استانی با استقبال بسیارخوبی نیز مواجه شده است.

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی، هدف اصلی از برگزاری این جشنواره را آشنایی با اصول واستانداردهای نشر مکتوب و الکترونیک در روابط عمومی عنوان کرد و گفت: ارایه آثار و تجارب موفق انتشاراتی و توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های مدیران و کارشناسان در حوزه نشر و همچنین تبیین نقش تکنولوژی نوین ارتباطی و آموزشی در فرایند انتشارات و در نهایت نیز انتخاب راهکارهای مناسب برای اعتلا و ارتقای نشر الکترونیک از مهمترین اهداف برگزاری همایش و جشنواره انتشارات است.

 

لزوم ارتباط روابط عمومی با نمایندگان مجلس

دکتر عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دراین مراسم ضمن تبریک به برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کشور و تشکر از رییس و هیئت رییسه انجمن متخصصان روابط عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط عمومی گفت: روابط عمومی و اطلاع رسانی باعث قدرت می شود، در گذشته کسانی قدرتمند بوده ند که فیزیک قوی داشتند مثل سهراب، اسفندیار و رستم. عده ای هم قدرتشان را از این ها می گرفتند، دنیا جلوتر آمد و کسانی قدرتمند شده اند که خان بوده اند، دنیا جلوتر آمد و کسانی که حاکم و شاه بوده اند قدرت را در دست داشتند، بعد از این دوره نوبت کسانی بود که صنعت و پول و تیپ مرتبی داشتند وعده ای قدرتشان را نیزاز این ها می گرفتند، الان همه این ها را داشته باشید اما روابط عمومی و اطلاع رسانی ضعیفی داشته باشید هرگز به قدرت نخواهید رسید و این اهمیت اطلاع رسانی و روابط عمومی را می رساند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس افزود:امروزه اگر توان اطلاع رسانی ضعیف باشد در واقع قدرتی هم وجود نخواهد داشت.

دکتر عزیزی با بیان اینکه تنها هفت درصد مردم جهان روابط عمومی بالا دارند که از این میزان فقط سه درصد آنها ارتباطات قوی اجتماعی برقرار می کنند گفت:با این احتساب می توان اذعان داشت که 97 درصد مردم را باید کشف کرد و به همین علت باید به قدرت ارتباطات متکی بود .

وی با گلایه از ضعف برقراری ارتباط روابط عمومی سازمان های مختلف با نمایندگان مجلس اظهار داشت:این در حالی است که نمایندگان در دسترس ترین افرادی هستند که می توان به راحتی با آنها برای تبادل دیدگاه ها و بیان مشکلات ارتباط برقرار کرد.

وی افزود: وزرائی که نمایندگان پارلمانی قدرتمند و یا روابط عمومی قوی دارند موفق تر هستند چرا که با ارتباطات موثر با نمایندگان مجلس در تعامل بیشتر هستند.

دکتر عزیزی اضافه کرد: من پیگیر تشکیل فراکسیون روابط عمومی مجلس هستم و انشاء ا.. تا قبل از فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات(27 اردیبهشت ماه) این امر محقق شود و خبر آن را اعلام می کنم.

 

*بیانیه هیئت داوران هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی 

دربخش پایانی بیانیه هیئت داوران هشتمین جشنواره انتشارات توسط استاد عباس زاده به شرح زیر قرائت شد:

 برگزاری هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، زمینه ای برای فراهم کردن بستری مناسب برای ایجاد فضایی سالم است که در آن روابط عمومی های کشور اعم از دولتی و غیردولتی بتوانند آثار و عملکرد انتشاراتی یک ساله خود را در معرض قضاوت قرار دهند. جدای از رتبه بندی ها و امتیازهای کسب شده، بیانگر میزان رشد و شکوفایی نهاد روابط عمومی در ایران اسلامی است. ارایه الگوهای موفق و استانداردسازی فعالیت های روابط عمومی ها و همچنین قرار گرفتن فعالیت های ایشان در مسیری که معیارها و شرایط جشنواره در قالب فراخوان به آن ها عرضه می دارد، در نوع خود موید قوت و پررنگ بودن بعد آموزشی جشنواره است.

هیئت داوران جشنواره روابط عمومی های برتر کشور ضمن تقدیر از تمامی شرکت کنندگانی که حسن اهتمام داشته و برای آثار خود ارزش، اعتبار و احترام قائل شدند و ماحصل تلاش های یک ساله خود را به دبیرخانه جشنواره فرستادند، قبل از اعلام نهایی فهرست آثار منتخب، ضرورت طرح و بیان دیدگاه هایی که همگی آن ها در راستای ارتقا و تعالی هر چه بیشتر روابط عمومی های کشور است را مورد تاکید قرار داده لازم می داند مواردی چند را به اطلاع دست اندرکاران پرتلاش حوزه روابط عمومی اعلام دارد.

برای بررسی بیش از 1800 اثری که از سوی 150 روابط عمومی بخش دولتی و غیردولتی کشور ارسال شد، هیئت داوران پس از تشکیل کمیته های مربوط به هر بخش بر اساس ملاک ها و شاخص های در نظر گرفته شده به بررسی آثار پرداخت.

امسال بروشورها و پوسترهای ارسالی به جشنواره از سال های گذشته بسیار بهتر شده بود خصوصا بروشورها اکثرا تفکر، خلاقیت و نوآوری داشتند.

در بخش عکس نیازمند کار زیاد هستیم. فراموش نکنیم مخاطبان ما در نشریه به تیترخوان، عکس خوان و مطلب خوان تقسیم می شوند. عکس خوب هم نشان می دهد و هم حرف می زند. عکس باید خواننده را جلب کند.

ایجاد هماهنگی بین عناصر جداگانه گرافیکی مانند عکس و طرح و حروف برای بیان یک ایده و فکر، به نحوی که بیننده و خواننده را جذب کند؛ نیاز به توجه بیشتر است.

در بخش ارزیابی مقالات فارغ از بخش عمده ای از آثار که تا حدودی استانداردهای لازم را رعایت کرده بودند، برخی از آثار از نثر محاوره ای در نگارش مقالات استفاده کرده بودند که روشی غیرحرفه ای به شمار می رود. عدم ارسال مقالات علمی با یافته ها و مستندات علمی، عدم تمایز مفهومی میان مقاله، سرمقاله، گزارش، مصاحبه و یادداشت، استاندارد نبودن اندازه و حجم مقالات و عدم ارتباط مقالات با اهداف سازمان و روابط عمومی در زمره مواردی است که رعایت آن ها توسط روابط عمومی ها به غنای آثار این بخش خواهد افزود.

در بخش سرمقاله نیز مسایلی نظیر عدم ارتباط سرمقاله با اهداف سازمان، ضعف نگارشی سرمقاله و گرایش به طرح دیدگاه های مدیریتی و عدم توجه به نیازهای اطلاعاتی مخاطبان به چشم می خورد.
در بخش گزارش از جمله نکات قابل طرح می توان به عدم انتخاب سوژه های جذاب و استفاده از تیتر و لیدهای پرکشش اشاره کرد. رعایت اصول ساختاری گزارش اعم از تیتر مناسب، لید جذاب و انگیزشی، متن با محتوای غنی و اثرگذار از مباحث مورد توجه روابط عمومی ها به این موضوعات است. در پاره ای از آثار نیز عدم بهره گیری از سبک های موثر گزارش نویسی نظیر سبک توصیفی، تحقیقی و بسنده کردن بیشتر به سبک گزارش های خبری به چشم می خورد.

در آثار مربوط به بخش خبر نیز مواردی نظیر عدم استفاده از اصول علمی خبرنویسی، عدم بهره گیری اخبار از تیتر و عناوین جذاب و اثرگذار در کنار کم توجهی به ارزش ها و عناصر خبری و عدم بهره گیری از سبک های خبرنویسی مشهود است.

در مورد بخش صفحه خوانندگان نیز اختصاص ستونی ویژه برای ارتباط با خوانندگان و ارایه جوابیه ها برای پاسخگویی مطلوب به پرسش ها و انتقادهای خوانندگان از جمله موضوعاتی است که بایسته است روابط عمومی های کشور با اهتمام بیشتری وارد عمل شوند.

در بخش وب سایت های سازمانی، روابط عمومی ها به سمت آنلاین شدن خبرنامه های سازمانی حرکت کنند.وب سایت های سازمان نباید صرفا به اخبار سازمان خود تکیه کنند و خود را جای وب سایت های خبری ببینند بلکه آن ها وظایفی فراتر از سایت های خبری دارند.

در سایت های سازمانی تنها به طراحی و گرافیک سایت توجه نشده است بلکه به شیوه تولید محتوا، سبک نگارش در وب، تعاملی بودن سایت، بهره گیری از محتواهای چند رسانه ای (مانند پادکست، ویدئوکست و ...)، بکارگیری کدهای خبرخوان RSS و بهینه سازی رسانه های اجتماعی توجه شده است.

همچنین سایت ها به لحاظ مخاطب شناسی، سرعت در لود شدن سایت، دسترسی به بخش های مختلف و بهینه سازی موتورهای جستجو مورد ارزیابی هیئت داوران قرار گرفت.

در بخش نسخه موبایلی سایت، قابلیت های تلفن همراه در سال های اخیر از یک تلفن معمولی فراتر رفته است و اکنون دستگاه های همراه، موجب تغییرات شگرفی در سبک زندگی مردم شده است.
روابط عمومی سازمان ها کمتر سراغ نسخه موبایلی وب سایت خود رفته اند لذا توصیه هیئت داوران تجهیز سایت ها به ارایه خدمات و اطلاعات از طریق دستگاه های همراه است.

در بخش مولتی مدیا نیز سی دی ها یا دی وی دی هایی که به انعکاس گزارش عملکرد یا معرفی فعالیت های یک سازمان می پردازد جایگزین مناسبی برای انتشار چاپی محصولات روابط عمومی شده است و آن ها را از هزینه های بسیار زیاد کاتالوگ، بروشور و کتابچه های رنگی بی نیاز می کند.

سی دی مولتی مدیا باید جذابیت های بصری و تصویری خوبی داشته باشد و می تواند حتی به یک هدیه تبلیغاتی ماندگار که در نمایشگاه ها عرضه می شود تبدیل گردد.آثار دریافتی در این حوزه نسبت به سال های گذشته کمتر بود، شاید روابط عمومی ها به اطلاعات منتشر شده در وب سایت ها اکتفا می کنند و نیازی به تولید سی دی مولتی مدیا ندارند.

در پایان هیات داوران هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ضمن آروزی موفقیت برای شرکت کنندگان، بار دیگر زحمات و تلاش های مدیران و کارشناسان روابط عمومی را ارج نهاده و از خداوند بزرگ برای همگان آرزوی توفیق و بهروزی مسالت می نماید.

 

*برگزیدگان هشتمین جشنواره انتشارات روابط عمومی ها

 تقدیر نامه ویژه جشنواره:

اداره کل روابط عمومی شهرداری تهران.

روابط عمومی های ممتاز سطح ملی جشنواره :

1-     روابط عمومی  شرکت پترو پارس    رتبه اول بخش کتاب   -   رتبه اول بخش مولتی مدیا    -  رتبه اول بخش خبرنامه الکترونیک

2-     روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان     رتبه اول بخش گزارش - رتبه اول بخش خبر - رتبه سوم  بخش خبرنامه الکترونیک

 

روابط عمومی های ممتاز سطح استانی جشنواره:

1-     روابط عمومی  آستان قدس رضوی    رتبه اول بخش کتاب   -   رتبه اول بخش بروشور- رتبه اول بخش وب سایت

2-     روابط عمومی  شرکت مخابرات خراسان رضوی     رتبه اول بخش خبر-  رتبه اول بخش گزارش- رتبه دوم  بخش مقاله-      رتبه سوم  بخش عکس

3-     روابط عمومی  شرکت مس سرچشمه  کرمان        رتبه اول بخش کتاب - رتبه اول بخش خبرنامه الکترونیک -    رتبه سوم بخش پوستر

 

 

 برترین های روابط عمومی در سطح  ملی جشنواره (بیش از یک رتبه):

1-     روابط عمومی  وزارت نفت    رتبه اول  بخش فیلم    -   رتبه اول بخش نسخه موبایلی وب سایت

2-     روابط عمومی  بانک مرکزی  رتبه اول بخش صفحه آرایی   -  رتبه اول بخش مصاحبه

3-     روابط عمومی  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی     رتبه اول بخش صفحه خوانندگان  -  رتبه دوم بخش سرمقاله    -    رتبه دوم  بخش نسخه موبایلی وب سایت

4-     روابط عمومی  بانک توسعه صادرات   رتبه اول بخش سرمقاله  -رتبه دوم  بخش وب سایت

5-     روابط عمومی  شرکت لوله و مخابرات نفت ایران   رتبه اول بخش بروشور  - رتبه دوم  بخش خبرنامه الکترونیک

6-     روابط عمومی  صدا و سیما رتبه دوم بخش صفحه خوانندگان   -  رتبه دوم بخش عکس

7-     روابط عمومی  سازمان بیمه سلامت ایرانرتبه دوم بخش مصاحبه-        رتبه سوم بخش برنامه انتشاراتی

8-     روابط عمومی  دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه دوم  بخش ویژه نامه  -   رتبه سوم بخش وب سایت

9-     روابط عمومی  بانک مسکن                          رتبه دوم  بخش صفحه آرایی  -    رتبه سوم بخش وب سایت

10- روابط عمومی  شرکت پست                         رتبه دوم  بخش فیلم  -                رتبه سوم بخش بروشور

 

 

 برترین های روابط عمومی در سطح  استانی جشنواره:

1-     روابط عمومی  شرکت آب و فاضلاب استان تهران رتبه اول  بخش مصاحبه-  رتبه اول بخش صفحه خوانندگان

2-     روابط عمومی  دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان   رتبه اول بخش مقاله       -  رتبه دوم بخش گزارش -           رتبه دوم بخش مصاحبه   --   رتبه سوم بخش وب سایت.

3-     روابط عمومی شیر پاستوریزه پگاه تهران رتبه اول بخش بروشور     -     رتبه دوم وب سایت.

4-     روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی رتبه اول بخش گزارش -  رتبه دوم بخش عکس.

5-     روابط عمومی  شرکت آبفای استان البرز رتبه اول بخش مولتی مدیا  -  رتبه سوم بخش مصاحبه   -  رتبه سوم بخش خبر.

6-     روابط عمومی  شهرداری اصفهان رتبه اول بخش پوستر             -   رتبه سوم بخش بروشور.

7-     روابط عمومی  شهرداری اراک رتبه دوم بخش کتاب               -  رتبه دوم بخش ویژه نامه.

8-     روابط عمومی  سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان رتبه دوم بخش خبرنامه الکترونیک  -  رتبه سوم بخش گزارش.

9-     روابط عمومی سازمان بهزیستی استان یزد رتبه دوم بخش صفحه آرایی       - رتبه سوم بخش سرمقاله.

 

برترین های روابط عمومی در سطح  ملی جشنواره (رتبه اول):

1-     روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور رتبه اول بخش ویژه نامه.

2-     روابط عمومی سازمان ثبت احوال کشور رتبه اول بخش پوستر.

3-     روابط عمومی بانک کشاورزی رتبه اول بخش تیزر.

4-     روابط عمومی بنیاد ملی رودکی رتبه اول بخش کتاب.

5-     روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور رتبه اول بخش عکس.

6-     روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران رتبه اول بخش بروشور.

7-     روابط عمومی بانک توسعه تعاون رتبه اول بخش مقاله.

8-     روابط عمومی موسسه محک رتبه اول بخش وب سایت.

 

برترین های روابط عمومی در سطح  استانی جشنواره (رتبه اول):

1-     روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد رتبه اول بخش صفحه آرایی.

2-     روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق نواحی استان تهران رتبه اول بخش عکس.

3-     روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز رتبه اول بخش برنامه انتشاراتی.

4-     روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران رتبه اول بخش خبـــر.

5-     روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان رتبه اول بخش مقاله.

6-   6- روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان رتبه اول بخش ویژه نامه.

 

برترین های روابط عمومی  در سطح  ملی جشنواره (رتبه دوم):

1-     روابط عمومی بانک قوامین رتبه دوم بخش سرمقاله.

2-     روابط عمومی بانک مهراقتصاد رتبه دوم بخش مقاله.

3-     روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور رتبه دوم بخش خبر.

4-     روابط عمومی پست بانک ایران رتبه دوم بخش گزارش.

5-     روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور رتبه دوم بخش بروشور.

6-     روابط عمومی بانک صادرات ایران رتبه دوم بخش پوستر.

 

برترین های روابط عمومی در سطح  استانی جشنواره (رتبه دوم):

1-     روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران رتبه دوم بخش سرمقاله.

2-     روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان رتبه دوم بخش پوستر.

3-     روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند رتبه دوم بخش تیزر.

 

برترین های روابط عمومی در سطح  ملی جشنواره (رتبه سوم):

1-     روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری کوثررتبه سوم بخش برنامه انتشاراتی.

2-     روابط عمومی سازمان ثبت و املاک کشور رتبه سوم بخش مقاله.

3-     روابط عمومی شرکت سایپا رتبه سوم بخش خبر.

4-     روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران رتبه سوم بخش مصاحبه.

5-     روابط عمومی صندوق بیمه محصولات کشاورزی رتبه سوم بخش کتاب.

6-     روابط عمومی بانک آینده رتبه سوم بخش ویژه نامه.

7-     روابط عمومی شرکت پلیمر آریا ساسول رتبه سوم بخش پوستر.

 

برترین های روابط عمومی در سطح  استانی جشنواره (رتبه سوم):

1-     روابط عمومی شهرداری قزوین رتبه سوم بخش کتاب.

2-     روابط عمومی استانداری کرمانشاه رتبه سوم بخش فیلم.

3-     روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران رتبه سوم بخش خبرنامه الکترونیکی.

 

کارشناسان برتر روابط عمومی:

جناب آقای مسعود عزیزی، مدیر محترم روابط عمومی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس.

جناب آقای موسی الرضاشبرنگی، مسئول محترم اداره انتشارات و روابط فرهنگی دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران .

استاد ارجمند جناب آقای دکترحمیدصبری، استاد دانشگاه

جناب آقای امیرسعیدنبی، مدیرمحترم روابط عمومی شهرداری کاشان.

جناب آقای موسی سالاری ، رئیس محترم اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد